Dažniausiai užduodami klausimai
-
KODĖL „MIELOJI“ KVIEČIA UŽSIPRENUMERUOTI NAUJIENLAIŠKĮ?
Visiems, kurie užsiprenumeruoja mūsų naujienlaiškį, siunčiame informaciją apie naujausius straipsnius, interviu, renginius, naujausius mūsų dizaino parduotuvės objektus, specialius pasiūlymus.
-
AR BŪTINA UŽSIREGISTRUOTI, NORINT APSIPIRKTI „MIELOSIOS“ DIZAINO PARDUOTUVĖJE?
„Mielosios“ dizaino parduotuvėje pirkėjai galės apsipirkti be registracijos. Jūsų duomenys bus reikalingi tik paskutiniuose atsiskaitymo žingsniuose.
-
KAS YRA PIRKINIŲ KREPŠELIS?
Pirkinių krepšelis suteikia galimybę sudėti patinkančius objektus į vieną vietą. Čia galima objektus ištrinti ar pridėti naujus. Norime atkreipti dėmesį, kad objektai nėra rezervuoti. Juos gali įsigyti kitas klientas.
-
KAS YRA „MĖGSTAMOS PREKĖS“?
Tai tiesiog vieta sudėti jums patinkančias dizaino parduotuvės prekes.
-
KAIP ĮSIGYTI BILIETĄ Į „MIELOSIOS“ RENGINĮ?
Informaciją apie renginius rasite skiltyje „Renginiai“. Ten bus patalpinta nuorodą į „Mielosios“ paskyrą „Facebook“, kur sužinote visą reikiamą informaciją apie bilieto įsigijimą.
-
KAIP SUŽINOTI, KAD APMOKĖJIMAS PAVYKO?
Sėkmingai atlikus mokėjimą, gausite tai patvirtinantį laišką „Užsakymo patvirtinimas“.
-
KAIP PASINAUDOTI NUOLAIDOS KODU?
Jis turi būti suvestas į specialų langelį apmokėjimo proceso metu.
-
KAIP ATSISKAITYTI UŽ PREKES?
Už prekes galima atsiskaityti elektronine bankininkyste, per OPAY pinigų surinkimo sistemą, į kurią būsite nukreipti automatiškai. Taip pat galima atsiskaityti bankiniu pavedimu, jei susisieksite su mumis el. paštu mieloji@mieloji.lt ir jums bus atsiųsta sąskaita-faktūra.
-
KOKIE UŽSAKYTŲ PREKIŲ PRISTATYMO BŪDAI?
Yra du prekių pristatymo būdai: a) pristatymas į namus, darbą ar kitu nurodytu adresu per DPD kurjerį. b) pristatymas į DPD siuntų terminalą.
-
KADA KURJERIS PRISTATYS MANO SIUNTĄ?
Sieksime, kad savo užsakymą gautumėte per 5 darbo dienas nuo patvirtinimo gavimo.
-
KOKIA PRISTATYMO KAINA?
Jei užsakymų vertė viršija 50 eurų, jie siunčiami nemokamai. Iki 50 eurų vertės užsakymų siuntimas kainuoja 3 eurus.
-
AR GALIMA UŽSAKYMĄ PRISTATYTI Į UŽSIENĮ?
Šiuo metu „Mielosios“ el. dizaino parduotuvė vykdo prekybą tik Lietuvoje. Norint gauti prekes už Lietuvos Respublikos ribų, parašykite el. pašto adresu: mieloji@mieloji.lt
-
KOKIA „MIELOSIOS“ PREKIŲ GRĄŽINIMO POLITIKA?
Mieloji taiko 14 dienų grąžinimo politiką.
-
JEI NORIU GRĄŽINTI GAUTAS PREKES, KAIP TAI ATLIKTI?
Pirmiausia informuokite mus el. p. mieloji@mieloji.lt, kad norite prekę grąžinti, ir nurodykite grąžinimo priežastį. Prekės grąžinamos per DPD, „Omnivos“ ar „LP Express“ paštomatus; elektroniniame laiške patikslinsime siuntimo duomenis.
-
KOKIU ATVEJU GALIMA TIKĖTIS, KAD PINIGAI UŽ GRĄŽINTĄ PREKĘ BUS GRĄŽINTI?
Pinigai bus grąžinti, jei prekė nesugadinta, pilnoje pakuotėje, su visomis etiketėmis ir pridėtu pirkimo kvitu ar kitu pirkimą įrodančiu dokumentu. Išsiųsti ją reikia per 14 dienų nuo apmokėjimo momento. „Mieloji“ pasilieka teisę atsisakyti grąžinti pinigus ar pakeisti daiktus, jei jie buvo grąžinti sugadinti.
-
KAS APMOKA GRĄŽINIMO IŠLAIDAS?
Grąžinimas yra apmokamas kliento, išskyrus tuos atvejus, jei gavote nekokybišką prekę su defektais.
-
PER KIEK LAIKO GRĄŽINAMI UŽSAKYMO METU SUMOKĖTI PINIGAI?
Gavę prekę, atsiųsime patvirtinimą Jūsų nurodytu elektroniniu paštu. Pinigai bus grąžinti banko pavedimu į pirkėjo sąskaitą ne vėliau kaip per 5 darbo dienas po patvirtinimo.